Vi hjälper våra kunder att hitta den rätta multiskrivaren
Idag finns det ett enormt utbud av funktioner att välja mellan. Det kan bli en utmaning att hitta rätt multiskrivaren för just er verksamhet. Vilka funktioner behöver man egentligen? Listan på funktioner som våra maskiner arbetar med dagligen kan göras lång.
En skrivare kan vara fristående eller inkopplad på nätverket. Idag arbetar många multiskrivare trådlöst, så man slipper kabeldragningen. Behöver ni färgutskrifter eller räcker det med svartvitt? Innehåller utskrifterna känslig information så de bara får hämtas ut av rätt person? Vi har funktioner som garanterar det. Behöver ni duplex (utskrift på båda sidorna)? Och pappersstorleken, räcker det med A4 eller använder ni A3 också?
Behöver ni kunna skriva ut direkt från mobiltelefonen? Har ni kunder som fortfarande kräver att få eller lämna information via fax? Kanske behöver ni skanna dokument? Lagrar ni dokument på Dropbox eller någon annan molntjänst? Vi kan ordna så ni kan skriva ut direkt därifrån. Ni kanske behöver en maskin som kan leverera en färdig broschyr, häftad och vikt? Vi ordnar det också.
Vi på Copy Office har över 30 års erfarenhet av att hjälpa våra kunder hitta den rätta lösningen för deras specifika behov. Vi erbjuder Ricohs stora utbud av multiskrivare med snabba, högkvalitativa och användarvänliga produkter som kommer att öka er produktivitet. Dessutom är de energisnåla.
Vi börjar alltid med en behovsanalys, där vi tittar på just era specifika behov. Som en del av analysen tittar vi även på hur ni arbetar med dokumenten i ert arbetsflöde. Ofta kan vi föreslå förändringar som ger stora förbättringar i er dokumenthantering.
När de nya maskinerna levereras hjälper vi naturligtvis till med både installation och konfiguration av dem. Vi hjälper även till att få in alla funktioner på de datorer som ska ha dem.